Czy warto korzystać z outsourcingu księgowości?
Outsourcing to metoda zarządzania firmą, polegająca na przekazaniu obsługi poszczególnych jej działów, podmiotom zewnętrznym. Outsourcing usług księgowych jest praktyką coraz częściej spotykaną wśród polskich firm, niosącą ze sobą szereg korzyści. Jedną z największych zalet korzystania z outsourcingu księgowego są jej niższe koszty, niż w przypadku całkowitych kosztów prowadzenia księgowości wewnątrz firmy. W małych firmach, niemogących sobie pozwolić na zatrudnienie...
5 najważniejszych cech dobrego ubezpieczenia na samochód
Ubezpieczenie samochodu to polisa, której wybór musi być dokładnie przemyślany. Podjęcie przypadkowej decyzji może sporo kosztować – i to dosłownie. Dlatego warto poznać najważniejsze cechy, którymi powinna charakteryzować się polisa.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie samochodu może mieć charakter obligatoryjny oraz dobrowolny. Niezależnie od tego czy właściciel pojazdu decyduje się wyłącznie na OC lub wybiera także wariant AC, powinien dokładnie...
Agencje ochrony w biurowcach. Co właściwie robią?
Biurowców przybywa z roku na rok. Tylko w 2016 roku do użytku oddano 800 000 m² nowych powierzchni biurowych. Większość z nich obsługują agencje ochrony. Zakres zadań, które wykonują pracownicy firm z branży security jest bardzo rozległy. Sprawdź, jakie usługi można zlecić specjalistom w zakresie bezpieczeństwa.
Pracę agencji ochrony w biurowcach kojarzymy przede wszystkim z ochroniarzami w recepcji. I choć,...
ABC normy ISO 9001
Norma ISO 9001 odpowiada za System Zarządzania Jakością. Warto wiedzieć, że jest to najczęściej wdrażana norma na świecie. Do tej pory certyfikat ISO 9001 uzyskało ponad milion organizacji na całym świecie.
Na czym polega System Zarządzania Jakością i dlaczego warto go wdrożyć?
System ten określa sposób działania organizacji, który ma przyczynić się do poprawy funkcjonowania biznesu. Certyfikacja ISO 9001 wiąże się...
Czy warto prowadzić blog firmowy?
Blog firmowy to rewelacyjne narzędzie wspierające promocję w Internecie, a zarazem medium pośredniczące pomiędzy sprzedawcą usługi/towaru a klientem. Umiejętnie prowadzony, przyczyni się do większej konwersji i będzie pracował na reputację firmy. Jeśli uruchomisz blog na witrynie firmy i będziesz samodzielnie tworzyć treści, praktycznie nie wydasz na niego ani grosza. Dlatego na pytanie czy warto prowadzić blog firmowy, odpowiadamy -...
Jak osiągnąć zawodowy sukces?
Jako dobry pracownik rzetelnie wypełniasz swoje obowiązki, ale szef pomija Cię przy rozdawaniu premii i awansie? Niestety, rynek pracy gloryfikuje tylko najlepszych. Sumienność, wysokie kompetencje i sprawna organizacja już nie wystarczą, aby odnieść zawodowy sukces. Wbrew pozorom, również koneksje nie gwarantują powodzenia w pracy. Jeśli chcesz piąć się po szczeblach kariery, musisz wykazać się umiejętnościami, których nie mają Twoi...
Jak chronić telefon przed wirusami?
Skutki działania wirusa mogą być opłakane dla smartfona, jednak najgroźniejsze jest złośliwe oprogramowanie uderzające bezpośrednio we właściciela telefonu. O ile wyświetlanie irytujących reklam i SPAMu nie musi implikować poważniejszych konsekwencji, o tyle wykradanie plików i informacji może doprowadzić do prawdziwej katastrofy. Wyobraź sobie, że wirus przechwyci informacje na temat Twojej firmy lub intymne zdjęcia – chyba nie chcesz paść...
Jak być dobrym liderem?
Obraz srogiego szefa, który uważa swoich podwładnych za zło konieczne, słabo płaci i nieustannie kontroluje załogę, powoli odchodzi do lamusa. Pracownik przestał być niewolnikiem, który bez zmrużenia oka godzi się na głodową pensję. Coraz częściej jest traktowany niemal jak partner w interesach, dla którego liczy się nie tylko wynagrodzenie, ale i powodzenie firmy. Taki pracownik lepiej i chętniej spełnia...
Dlaczego Twoja praca nie daje Ci satysfakcji?
Powodów do niezadowolenia z pracy jest multum – niewygórowana pensja, czepialski szef, zawistni koledzy z biura, lurowata kawa z automatu czy brak parkingu w bliskiej odległości od siedziby firmy. Ale jeśli znajomi zazdroszczą Ci świetnych zarobków i wyluzowanej atmosfery w miejscu pracy, problemem może być Twoje skrajnie subiektywne uczucie nieadekwatności. Pozornie Twoja praca jest najlepsza na świecie, ale codziennie...
Jak skuteczniej szukać w sieci?
Wyszukiwanie informacji w internecie jest dziś umiejętnością niemal równie ważną jak pisanie i liczenie. Wielu danych w ogóle nie musimy pamiętać, bo duet wujka Google i cioci Wikipedii wie niemal wszystko. Sprawny research przydaje się w pracy na studiach i w życiu prywatnym, dlatego poniżej prezentujemy kilka trików, których być może nie znasz, a które pozwolą Ci na skuteczniejsze...